دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

دنیای ما














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

 

دنیا آنقدر هم بد نیست


گاهی یک نفر


با نفس هایش


با نگاهش


با کلامش


با وجودش


بهشتی از این دنیا برایت میسازد که


دیگر بدون او بهشت واقعی را هم نمیخواهی...!

 

 

درست مثل بهشتی که عشقم برای من ساخته

 

است

 

 

با همه ی وجودم دوستت دارم نفسم

 

 

 



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت19:05---8 مرداد 1393
قشنگ بود
پاسخ:ممنوووووووووووووووونم


فاطیما
ساعت19:02---8 مرداد 1393
لایکککک
پاسخ:(._.*)


n
ساعت14:16---8 مرداد 1393
… ……… … … … $ ★

$… … …… … .$… $

$$… … … … $… … $

$$$… … … $ … … …$

$$$$… … $ … … … …$

$$$$$… $ … … … … …$ ★

$$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★

$$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $

$$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$

$$$$$$$$$$$$… … … … ……… $

$$$$$$$$$$$… … … … … …$

$$$$$$$$$$… … … …… …$ ★

$$$$$$$$$$$… … … … … .$

$$$$$$$$$$$$… … … …… … $

$$$$$$$$$$$$$……… … …… … $

$$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $

$$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★

$$$$$…$… … … … … $ ★

$$$$… …$… … … … $

$$$… … …$… … … $

$$… … … …$… … $

$… … … … …$… $

… … …… … … $ ★عالیه ممنونم
پاسخ:خواهش میکنم خانومم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:,| 23:8 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]